Obiekt uwagi specjalisty ds. SEO-audytu to struktura i całe techniczne "wnętrzności" strony internetowej, jej jądro semantyczne, czynniki behawioralne i wiele innych. Dodatkowo udzielamy zaleceń dotyczących wyboru odpowiednich słów kluczowych dla Twojej strony internetowej.
Analiza SEO to:
- Sprawdzenie aktualnej pozycji strony w wyszukiwarkach według tematycznych słów kluczowych
- Sprawdzenie obecności nagłówków H1-H6 na stronach witryny
- Sprawdzanie meta tagów Title, Description, Keywords każdej strony
- Sprawdzanie słów kluczowych w tekstach stron witryny
- Sprawdzanie wewnętrznego linkowania witryny
- Sprawdzanie optymalizacji obrazów
Analiza użyteczności
- Sprawdzenie użyteczności różnych formularzy na stronie: rejestracja, formularze zamówień, formularze opinii
- Sprawdzenie przycisków do zakupu towarów/usług i innych elementów interaktywnych
- Sprawdzenie mobilnej wersji strony, klikalności numerów telefonów, poprawności różnych formularzy.
Wykonanie prac mających na celu poprawę optymalizacji pod kątem wyszukiwarek
To najważniejszy etap przeprowadzania audytu SEO. Jeśli nie naprawimy niedociągnięć zidentyfikowanych na wcześniejszych etapach, wysiłek w gromadzenie potrzebnych danych będzie daremny. Nasi specjaliści poprawiają strukturę i treść kodu, przyspieszają ładowanie, konfigurują przekierowania, mirrory, kody stanu. Efektem ich pracy jest poprawna indeksacja wszystkich stron witryny.
Zazwyczaj nakłady na audyt SEO i naprawę błędów szybko się zwracają. W tym samym czasie terminy optymalizacji są skracane, a wskaźniki behawioralne poprawiają się - utrwalenie pozycji strony następuje naturalnie.
- Poprawa wyników Google PageSpeed
- Sprawdzenie postrzegania mobilnej wersji strony przez wyszukiwarkę Google: sam fakt, że jest ona wyświetlana, nie oznacza, że Google uważa ją za idealną.
- Wymagania rynkowe ciągle ewoluują, ale my mamy sposoby, by wyróżnić Twoją witrynę na tle konkurencji.